Известие

Collapse
No announcement yet.

Алфа 145-146, тема за общи приказки

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Първоначално публикувано от DMS Покажи съобщение
    Чак проблем не, просто е интересно на какво се дължи.

    Иначе за подлакътника са ме питали: "ама той си е от колата нали". Самият той се отваря и вътре си слагам панелчето на Веф-а, като не са ми нужни оригиналните джобове. Искам да подчертая, че слагането на втора скорост е още по-мазно от слагането на трета. Изразява се в съвсем леко придърпване на лоста с пръстите, без досадното напрежение и болки в кръста. В началото бях скепчино настроен, но повярвайте ми, то ми помогна, както и на хиляди други...

    добре ти се е получило, планките сам ли си ги правил ?

    Comment


    • Първоначално публикувано от spellmaste Покажи съобщение
      добре ти се е получило, планките сам ли си ги правил ?
      Бяха си в комплекта. Едната я огънах, за да се получи що годе симетрия и да легне. Личи си че не е заводско, но човек трябва да се загледа доста (и без това е между седалките).

      ПП: Да си минавал случайно петъка зад софийския покрай градинката?
      Last edited by DMS; d.m.y г., 20:50.

      Comment


      • Първоначално публикувано от DMS Покажи съобщение
        Бяха си в комплекта. Едната я огънах, за да се получи що годе симетрия и да легне. Личи си че не е заводско, но човек трябва да се загледа доста (и без това е между седалките).

        ПП: Да си минавал случайно петъка зад софийския покрай градинката?
        Трябва да видя някакви онлайн шопове, че това илиенци ми е доста далечко, пък и съм на работа и нямам време

        ПП: Постоянно съм в движение и кръстосвам по Сф и околия

        Comment


        • Мен винаги ме е спирало това, че трябва да изместя бутоните за задните прозорци, но те пък са си на модулче, което изглежда лесно за изместване почти навсякъде. Ти с ел. задни прозорци ли си и ако да- как си решил нещата ?
          Alfa Romeo 146 1.8 16V TwinSpark

          Comment


          • Не е с ел стъкла - момчето е със 145-ца...
            П.П. м/у другото тва е готина идея - 145-ца със ел. задни джамове(отварящи се настрани) - като Рено Меган Коуч(не че ня тях им работат, но това е друга тема).
            Както казваш - има си модулче от 146-ца, инсталацията може да се взаимства, само че не знам дали може да се намерят подходящи моторчета и дали е възможно изобщо да се пригоди нещо, така че да работи и да изглежда добре.
            sigpic
            Alfa Romeo 145 1.9 uniJet Turbo Diesel SOLD!

            Comment


            • Първоначално публикувано от brazen Покажи съобщение
              Не е с ел стъкла - момчето е със 145-ца...
              П.П. м/у другото тва е готина идея - 145-ца със ел. задни джамове(отварящи се настрани) - като Рено Меган Коуч(не че ня тях им работат, но това е друга тема).
              Както казваш - има си модулче от 146-ца, инсталацията може да се взаимства, само че не знам дали може да се намерят подходящи моторчета и дали е възможно изобщо да се пригоди нещо, така че да работи и да изглежда добре.
              Има ли желание, има и начин, с винтово мотерче за стъкла ще стане, ама трябва малко да се измисли как да се скрие
              Alfa Romeo 146 Junior EX/Alfa Romeo 146 Ti EX /Alfa Romeo 156 GTA EX/Alfa Romeo 147 GTA wannabe

              Comment


              • Едва ли ще е толкова функционално. Аз лично съм отварял един единствен път задните джамци - за поставяне на фолиото.

                Comment


                • Първоначално публикувано от D-I-V-A-K-A Покажи съобщение
                  Има ли желание, има и начин, с винтово мотерче за стъкла ще стане, ама трябва малко да се измисли как да се скрие
                  До колкото знам бмв е46 купе действат на този принцип. Може от тях да се взаимства моторчето. ?
                  sigpicALFA ROMEO 145 1.9 трактор '99

                  Comment


                  • Чувал съм че има и Ланча Y с такива джамци. Все си мисля че ако изобщо може да се направи, с италианско ще е по-лесно.
                    166 2,4JTD 20V Sportronic Edizione collezionisti
                    ex 156 2,4JTD; ex 146ti; ex 145 1,6 boxer

                    Comment


                    • Първоначално публикувано от DMS Покажи съобщение
                      ПП: Някой може ли да каже, защо при докосване педала на спирачката - дисплея на часовника свети по-слабо, а вентилатора започва да духа по-силно.
                      Преди време се разискваше надълго и нашироко тоя проблем и повечето участници се обединиха около мнението, че има калпава маса някъде по веригата. При мен го има, опитах да сваля моторчето на парното, но не успях и така си остана. Даже при мен понякога отказва да тръгне и като го "почеша" отдолу лекичко тръгва.
                      166 JTD '02 ; 155 1.9TD BASE MY.95 ; 146 1.6TS Junior '98 - бракувана, продава се на части ; 155 1.8TS SILVERSTONE '94 -продадена

                      Comment


                      • Благодаря колега, потвърдиха се предположенията. Засега не е фатално, но ще го държа под око. : )

                        Относно зелената букса, която не разбрах за какво служи точно - се оказа че има още една до нея с капаче и старателно закопчана. Някой да има идеи?

                        ПП: Тези реленца пред акумулатора за какво са?

                        Comment


                        • Да взема малко и да се оплача от Алфата,пък и да задам няколко въпроса. Такааа ...
                          Преди около 2 месеца,гнусотията прегря.Още откакто е купена се знае,че е дошла в България със скъсан ангренажен ремък,в автокъщата са я правили,но колко са я направили си пролича след завидните 40 000 км.
                          През тези 40 000 км. колата буквално си се е мъчила,накрая и дойде в повече и за 500м. (буквално) температурата скочи от 80 на 130 градуса и на всички е ясно какво последва.
                          Сваляне на глава,шлайфане,пасване на клапани,нови гумички,нови гарнитури навсякъде,нови ролки и ремъци,нов вариатор,нов термостат,тампон двигател(горния),ново масло,антифриз,свещи и сигурно има още нещо,което изпускам.Дотук над 1000 лв. , месец преди това нов газов инжекцион ~ 900 лв.
                          Почвам да карам спокойно,докато 1 ден не забелязах отвратителна работа на бензин.Тресене неравномерна работа на мотора,силен мириз на бензин и никаква мощност.Ясно запушили са се дюзите.
                          Айде отивам да чистя дюзите,взимам колата от сервиз върви на зла гад,ама не пали .Студена е кибрит,обаче ако я напече слънчето или топла е престояна около 15 мин пали с 300 зора.
                          Връщам се в сервиза пак сваляне на дюзи оказва се,че едната не държи налягане и пълни цилиндъра с бензин.Айде сменям я,пак не пали . Писна ми и си карах така,докато 1 седмица след това пак започна да работи както със запушените дюзи.Сменям горивен филтър-същото.Пак търча в сервиза,оказва се,че още 1 от дюзите не работи коректно,айде и нея я сменям.Колата започва да върви и продължава да не пали.Пак се примирих с паленето.И си карах,докато преди 3 дена дюзите не се обадиха пак,в момента пак тресе,мирише,не върви и припуква в двигателя,когато е на бензин и е студена.
                          А и още нещо новия антифриз забелязах,че е станал с цвят като на карамел и има някаква пяна по капачката и по казанчето.
                          Вече тотално съм се отчаял,пари както предполагам разбирате-НЯМА.Нерви също.
                          Споделете мнение защо пущината след чистене на дюзи спря да пали както трябва,защо трябва да чистя дюзи 3 път за около месец и малко,и защо антифриза стана като ла*но ?
                          Благодаря на тези от вас,които са имали нерви да прочетат цялата история
                          Alfa Romeo 146 Junior 1.4i 16V Twin Spark 103hp 98'
                          sigpic

                          Comment


                          • Първоначално публикувано от DMS Покажи съобщение

                            ПП: Тези реленца пред акумулатора за какво са?

                            http://clubalfaromeo.com/forum/showp...03&postcount=1

                            От тук - http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=56984
                            166 JTD '02 ; 155 1.9TD BASE MY.95 ; 146 1.6TS Junior '98 - бракувана, продава се на части ; 155 1.8TS SILVERSTONE '94 -продадена

                            Comment


                            • Първоначално публикувано от diapper Покажи съобщение
                              Да взема малко и да се оплача от Алфата,пък и да задам няколко въпроса. Такааа ...
                              Преди около 2 месеца,гнусотията прегря.Още откакто е купена се знае,че е дошла в България със скъсан ангренажен ремък,в автокъщата са я правили,но колко са я направили си пролича след завидните 40 000 км.
                              През тези 40 000 км. колата буквално си се е мъчила,накрая и дойде в повече и за 500м. (буквално) температурата скочи от 80 на 130 градуса и на всички е ясно какво последва.
                              Сваляне на глава,шлайфане,пасване на клапани,нови гумички,нови гарнитури навсякъде,нови ролки и ремъци,нов вариатор,нов термостат,тампон двигател(горния),ново масло,антифриз,свещи и сигурно има още нещо,което изпускам.Дотук над 1000 лв. , месец преди това нов газов инжекцион ~ 900 лв.
                              Почвам да карам спокойно,докато 1 ден не забелязах отвратителна работа на бензин.Тресене неравномерна работа на мотора,силен мириз на бензин и никаква мощност.Ясно запушили са се дюзите.
                              Айде отивам да чистя дюзите,взимам колата от сервиз върви на зла гад,ама не пали .Студена е кибрит,обаче ако я напече слънчето или топла е престояна около 15 мин пали с 300 зора.
                              Връщам се в сервиза пак сваляне на дюзи оказва се,че едната не държи налягане и пълни цилиндъра с бензин.Айде сменям я,пак не пали . Писна ми и си карах така,докато 1 седмица след това пак започна да работи както със запушените дюзи.Сменям горивен филтър-същото.Пак търча в сервиза,оказва се,че още 1 от дюзите не работи коректно,айде и нея я сменям.Колата започва да върви и продължава да не пали.Пак се примирих с паленето.И си карах,докато преди 3 дена дюзите не се обадиха пак,в момента пак тресе,мирише,не върви и припуква в двигателя,когато е на бензин и е студена.
                              А и още нещо новия антифриз забелязах,че е станал с цвят като на карамел и има някаква пяна по капачката и по казанчето.
                              Вече тотално съм се отчаял,пари както предполагам разбирате-НЯМА.Нерви също.
                              Споделете мнение защо пущината след чистене на дюзи спря да пали както трябва,защо трябва да чистя дюзи 3 път за около месец и малко,и защо антифриза стана като ла*но ?
                              Благодаря на тези от вас,които са имали нерви да прочетат цялата история
                              Антифриза ти е такъв, защото чисти ръждата и гняста от предишният антифриз и става точно така на една гадна кафеникава пяна. Просто преди това колата не ти е карана с антифриза който трябва А относно другата, мен ме ебаваше от прецакан температурен датчик и от там тръгваха доста неща. Смених го и всичко си дойде на мястото
                              Last edited by D-I-V-A-K-A; d.m.y г., 22:15.
                              Alfa Romeo 146 Junior EX/Alfa Romeo 146 Ti EX /Alfa Romeo 156 GTA EX/Alfa Romeo 147 GTA wannabe

                              Comment


                              • http://axm-auto.com/index2.php?brand...351&subcat=368 за този датчик ли говориш?
                                145 1.6 T.S. 99'

                                Comment

                                Working...
                                X